29.1.16

#Part1 - Surprise & DubuYo

بسم الله الرحمن الرحيم | السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

Ahad lepas, Epi datang Selangor kononnya nak keluar dengan birthday girl lah. Mula-mula aku tak bagi pun dia datang, jauh kot. Aku lek je pun kalau dia tak sambut birthday aku *yelah sangat haha*. Tapi sebab dia dah buat ayat sedih and hari tu memang tak ada plan dengan famili, aku setuju je lah.

Masa dalam kereta tu aku perasan dah padia lah mamat ni tersenyum-senyum. Lepastu tetiba dia bagi bunga. Okay, maluuuuuu hahaha. First time kot dapat bunga. Fefeeling pwincess haha ada ke princess dapat bunga haha diam.

Jatuh cinta ahhhh cantik sangat 

And then tiba-tiba dapat call dari unknown number. Bila angkat, dia tanya rumah kat mana, nak delivery. Aku dah konpius, delivery apa pula. Ada ke poslaju kerja hari Ahad? Tanya dia delivery apa pastu dia cakap awak tunggu je lah. Eh eh dia. Lepastu aku bagi direction rumah pun tunggang terbalik haha sebab aku pun tak ingat nama jalan -.- Last sekali nasib baiklah jumpa. Rugilah juga sebab dia delivery time aku tak ada kat rumah. Tak cukup surprise iols haha.

So birthday girl lagi satu yang tolong terimakan. Gambar dari instagram @supriseplanner_ir

Aku clueless gila taktahu siapa bagi. Mula-mula ingatkan Epi tapi dia kata bukan. Aku jerit-jerit dalam kereta sampai dia cakap siapa yang bagi. Rupa-rupanya...


Thank you, Aidot & Dijot! Ingatkan korang tak ingat aku dah cuti-cuti ni hahaha. Love you girls 


Masa dalam kereta lagi, Epi cakap ada lagi hadiah. Dia bagi satu kotak. Aku taknak buka sebab sayang nak leraikan reben dia haha. Tapi dia paksa buka juga. Seronoknya ada banyak-banyak benda hehehe!


Paling penting ada ni! Fon aku sekarang tak ada tempered glass haha memahamikan epi ni. Buka-buka, jeng jeng jeng ada bunga-bunga. Pink pula tu! Suka suka suka hiks. Next entri aku bagi gambar okay.


So kami plan nak pergi makan Korean cuisine sebab aku dah lama teringin. Disebabkan kedai makanan Korea halal yang lain agak jauh, so kami decide pergi Dubu-Dubu je. Ohh dorang dah tukar nama, DubuYo. Tuhan je tahu betapa bahagianya dapat makan ni setelah sekian lama terseksa craving masa tengok Running Man...


Cheese bibimbap. Sedapnya kimchi!

Honey garlic bulgogi.

Percayalah dalam seminggu ni aku akan teringin lagi sebab hari-hari aku marathon Running Man haha. DubuYo yang kami pergi ni kat Berjaya Times Square. Banyak lagi cawangan kat tempat lain. Engkorang boleh google ye. Kat sini aku sertakan menu DubuYo ni, biar air liur engkorang meleleh.





DubuYo
Website: http://www.dubuyo.com/index.html
Facebook : DubuYo

No comments:

Post a Comment