15.5.14

Kek Batik Alyn Farina

بسم الله الرحمن الرحيم | السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

Siapa suka makan kek batik? Okay, siapa suka, korang kena baca entri ni sampai habis. Yang tak suka pun kena baca! Hahahaha. Kalau tak memang rugi! Aku nak share dengan korang satu kek batik yang memang sedap. 

Pernah dengar nama 'Alyn Farina'? Alyn Farina adalah nama orang yang membuat kek batik superb ni. Siapa yang dah pernah dengar mesti tahu yang orangnya seindah nama hehehe. Beliau telah membina satu jenama yang semakin dikenali ramai iaitu The Alyn Bake Shop. Kalau korang nak tahu, yang hebatnya, The Alyn Bake Shop ni hanya mengeluarkan kek batik. Hanya kek batik! Tetapi sangat popular di Instagram... Jadi, takkanlah tetiba dorang boleh femes kan kalau tak sedap?

KORANG PATUT RASA.

Eiliyah's Secret adalah salah satu dealer kek batik Alyn Farina yang sah. Search je kat instagram @eiliyahssecret Korang boleh dapatkan kek batik Alyn Farina ni dengan cara pos mahupun COD. Dua-dua pun Eiliyah's Secret boleh buat untuk korang. Nak senang, whatsapp je 013-4839335 terus.



Ramai juga customer Eiliyah's Secret yang berpuas hati dengan kek batik ni. Korang boleh buka hashtag #eiliyahscustomer di Instagram kalau nak tengok. Antaranya macam bawah ni:




Sekali lagi aku bagi tahu, KORANG PATUT RASA.


Oh yeah! A chance to meet MBLAQ and a FREE trip to Korea.

4 comments:

  1. amboi amboi kenikmatan disebalik wajah yang tukang makan itu membuatkan ku tergodaaaaaaaa


    T_____________T

    ReplyDelete
  2. amboih.dgn muka2 skali.sedpa sgt tuh!

    ReplyDelete
  3. @Cik Puan Rara

    Hehe cuba rasa, mesti jadi macam tu jugak :p

    ReplyDelete