27.9.13

U'lya's Birthday Surprise

بسم الله الرحمن الرحيم | السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

19092013 

It was U'lya's birthday ! Tengah malam tu dah whatsapp dia wish semua. Lepastu, bila dah pagi hatiku berkata, 'Hey why not buat surprise untuk U'lya, lagi pun dah lama tak jumpa.' So aku pun gigihlah pi contact Kimmul, boyfriend si U'lya ni ajak dia jadi rakan subahat aku memandangkan dia satu uitm dengan aku. Kimmul setuju so kami pun sewa kereta dan berusahalah kami mencari jalan yang betul ke UiTM Shah Alam dari UiTM Puncak Alam. Tak sesat tapi hentam sajalah...

Aku beritahu U'lya pagi tu kalau sempat petang tu aku datanglah jumpa dia. Tak bagi tahu pun aku bawa 'hadiah bernyawa' untuk dia. Yang si Kimmul pula dari pagi tak contact U'lya. Sampai kat kolej Mawar UiTM Shah Alam, call dia suruh turun. Bila birthday girl turun, nampak pula 'hadiah bernyawa' yang aku bawa, terharu habis muka dia. Hahaha nasib dia tak nangis. Yesssss ! Kita berjaya, Kimmul :)


Tempat pertama yang dituju ialah PappaRich. Lepastu pergi butik Zawara, makan aiskrim Pops Malaya. Sedap tau ! Korang patut cuba. Lastly, pergi Dreemika.



Pukul 6 lebih tu U'lya dah janji dengan classmates dia nak celebrate kat Pizza Hut. Aku dengan Kimmul join je lah, alang-alangkan. Dear Echah, Pika, Aina and Amin, nice to meet you guys :)


HAPPY BELATED BIRTHDAY, MILLATINA U'LYA ! I LOVE YOU 


Get the Cute Minion Phone Case by #MobilePlanet for only RM35 !

No comments:

Post a Comment