1.3.13

Solusi

بسم الله الرحمن الرحيم | السلام عليكم و رحمة الله و بركاته



Kadang-kadang
aku memilih untuk berdiam diri
daripada
berkongsi cerita.

Kenapa ?

Sebab aku percaya,
tak semua yang aku rasa
mereka pernah rasa
dan
tak semua yang aku faham
mereka faham.

Jadi ?

Jalan yang aku pilih
aku percaya yang terbaik
iaitu
sujud kepadaNya
menangis dan mengadu
kerana
aku tahu
Dia Maha Mendengar
Dia Maha Mengetahui
Dia Maha Mengasihani
Allahu Akbar.

Namun
aku tetap bersyukur
dengan hadir dan prihatin mereka
terima kasih
kerana
selalu ada untuk aku
yang bukan siapa-siapa.


Khas untuk perempuan-perempuan, anda mesti ambil tahu tentang Lactacyd. 

1 comment:

  1. Allah maha segala2nya, tapi kita tak bole je mengharap semua daripadaNya kan? Kita kena usaha, do your best untuk mengatasi masalah tu. Banyak bersabar, take it slowly. You can do it hun <3

    ReplyDelete