17.7.12

#PrayForBaktiArjunaFitri

بسم الله الرحمن الرحيم | السلام عليكم و رحمة الله و بركاته


“Dia mungkin bengis seperti singa”
“Tapi dia nangis tonton cerita Korea”
“Dia mungkin keras bila bersuara”
“Tapi dia jelas, jujur apa adanya”


Ingat lagu 150 Juta tu ? Siapa yang tahu lagu ni, pasti kenal Fynn Jamal, tuan empunya lagu. Aku salah seorang yang meminati karya beliau. Hasil tulisannya bagai ada aura yang tersendiri. Tapi hari ni bukan tujuan aku untuk bercerita tentang karya beliau. Tujuan aku hanya satu. Demi #BaktiArjunaFitri.

Juna adalah cahaya mata kepada Fynn Jamal dan suami yang baru berumur 1 bulan 2 minggu. Juna bayi yang sangat comel. Tetapi Allah akan sentiasa menguji hamba-hambanya. Anak kecil ini harus menjalani pembedahan jantung untuk memperbetul lubang di jantungnya. Fynn Jamal memerlukan RM35 ribu. Esok Juna akan dibedah. Kalian boleh semak berita ini betul atau tidak melalui Fanpage Fynn Jamal atau di twitter. Mohon kalian sama-sama membantu demi Juna. Bagi yang tidak dapat menghulurkan bantuan wang, cukuplah bantuan doa daripada kalian.

Sama-samalah kita berdoa agar pembedahan esok akan berjaya dan Juna akan sihat seperti bayi lain. Semoga Fynn Jamal dan keluarga akan terus kuat dan sabar menghadapi ujian Allah ini. Bertahanlah wahai #BaktiArjunaFitri !

Maybank
nur affina yanti binti jamalludin (Fynn Jamal)
164810008992
HazrilFitri Hadzir (Suami)
105104050530
Mohammad Noh (@MohdNohSalleh)
564276053946


Not sure where you’re headed after SPM ? Click here

2 comments:

  1. Semoga Allah lindungi baby Juna & permudahkan segala rintangan yang dilalui oleh Fynn Jamal & suami <3

    ReplyDelete
  2. As salam dik. =) sama2 kita doakan moga baik2 semuanya. amin..

    ReplyDelete