6.8.14

#JualanAmalUntukAbah #DoaUntukAbah

بسم الله الرحمن الرحيم | السلام عليكم و رحمة الله و بركاته


By @syanashadesshop, 4/8/2014 : 2 hari je lagi. Kakak sentiasa doakan abah... Mulai esok, nana akan buat JUALAN AMAL dimana semua hasil jualan akan nana gunakan sepenuhnya untuk kos biaya pembedahan abah nana.. Maaf nana tak terjawab pada yg bertanya sebelum2 ni. Abah nana mmg ada sakit buah pingganh, tapi BELUM sampai tahap dialisis.. Tapi skrg operation untuk buang ketumbuhan yg ada di sebelah kiri bawah perut (hernia). Nana tak pasti ejaan nya. Ni pembedahan kali kedua untuk buang ketumbuhan kecil ni. Tapi sakit dia, dia hanya mampu berbicara pada Allah.. Di kesempatan ini, nana nak bagitau nana buat Sales bukan mengejar untung semata2. Semua hasil jualan akan nana gunakan sepenuh dan sebaiknya untuk Abah.. Pada yg tak membeli tolong doakan pun dah cukup besar rahmatnya. Allah saja balas budi kaliam semua.. Akhir kata maaf dari nana andai post ni tidak menyenangkan kalian.. Doakan yg baik2 ye untuk sesama kita. Terimkasih semua...


By @syanashadesshop, 6/8/2014 :Assalamualaikum semua... Nana mohon maaf atas kelewatan nana balas segala whatsapp/wechat/sms dan tak dapat nak jawab call. Nana terlalu sibok uruskan urusan abah. Memandangkan nana anak yg sulung.. Nana nak share dengan semua dimana, doktor arahkan pembedahan yg sepatotnya dijalankan pada abah nana harini ditunda. Berdasarkan atas faktor2 yg memberi risiko terlaku tinggi terhadap pembedahan tersebut. Memang tak sedap didengar mahupun dibaca. Kata sepakat dari pihak hospital, nana dan ibu nana sendiri setuju agar pembedahan ditunda. Gambar yg nana share sekadar pemberitahuan kepada semua yg banyak membantu nana dalam mengumpul kos pembiayaan pembedahan abah. Nana mohon semua doakan yg terbaik buat Abah nana. Terimakasih tak terhingga pada semua yg membantu. Nana terkejar sana sini uruskan segala mcm semuanya sendiri je. Nana harap sobat2 faham kalau nana reply lewat sikit segala text yg dihantar.. Nana akan update tarikh pembedahan abah pada kalian sekiranya doktor hubungi nana semula untuk penetapan tarikh pembedahan Abah yg baru. Pada yg call/text nana berkongsi cerita, jutaan terimakasih nana ucapkan. Bersertankata semangat, nasihat dan mcm2 lg yg nana sendiri tak terbalas. Akhir kata Allah saja yg balas jasa baik sobat2, adik2, kakak2 yg banyak membantu nana. Nana harap kita semua d0sentiasa diberkati Allah s.w.t.. Amin ya Rabb. Mohon Share / Repost dengan yg lain2 ye..

Nana jual macam-macam jenis Rayban. Korang kalau teringin nak membantu atau teringin nak Rayban baru dengan harga yang murah bolehlah singgah ke instashop Nana, @syanashadesshop. Untuk mereka yang nak bagi semangat kat Nana, bolehlah try call/sms/whatsapp Nana. Tapi kalau tak ada respond, janganlah marah. Cubalah faham keadaan Nana ye. Dan untuk mereka yang mahu memberikan sumbangan tanpa mengharapkan sebarang balasan, boleh salurkan ke acc bank di bawah :

MAYBANK 
1581-7277-3219 
NAZRI BIN YAN

Moga Abah Nana sembuh dan selamat. Moga Nana dan keluarga terus kuat. Moga semuanya dilindungi Allah.

There are still fun activities you can do in Genting. Here’s one that you must do!

2 comments: