30.5.12

RM200 MUNGKIN MENJADI MILIK ANDA !

بسم الله الرحمن الرحيم | السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

Sticky post until 31 May 2012
Scroll down for new entry


Wow, RM200 ! Awak, kenapa meleleh air liur tu ? Hehehe, tak tak, gurau je :p Okay, ada yang nak RM200 ni tak ? Tak tipu, betul... Ini bukan cobaan, hehe. Kalau nak, awak boleh pergi careeron9.com sebab dia bermurah hati nak bagi ganjaran kepada mereka yang bertuah :)

Pernah dengar tentang careeron9.com ? Ia merupakan sebuah portal pencarian jawatan kosong, iklan jawatan kosong, kerja kosong, lowongan kerja, terkini di Malaysia. So, jika anda seorang penganggur tegar dan berasa serba salah kerana asyik menghabiskan duit mak bapak walaupun umur dah semakin bertambah, aku cadangkan kau rajin-rajinlah view careeron9.com. Usaha sikit wahai anak-anak Malaysia !

Seperti yang aku kata awal tadi, careeron9.com bermurah hati nak bagi RM200 kepada mereka yang terpilih. Jangan lepaskan peluang ini ! Disamping melihat peluang-peluang pekerjaan, siapa tahu RM200 itu milik anda ? Mari mari tekan sini :D


Iklan Jawatan KosongIklan Jawatan KosongIklan Jawatan KosongIklan Jawatan KosongIklan Jawatan Kosong

17 comments:

  1. walking here ;)

    ReplyDelete
  2. betul ke ni??

    http://sheilanasir.blogspot.com
    do follow ya.. :)

    ReplyDelete
  3. Hai Nadya Buble... Admin for contest RM200 datang menyibuk kat sini... Nice artikel.. Apepun semoga cik Nadya pemenang bertuah nnt... Sape2 yang nak join jom klik aje dkt post Cik Nadya kite ni... Hurmmm... Pakt2 Support tuan umah yer... TQ Nadya

    ReplyDelete
  4. Salam.. Nadiah,

    Saya dah semak akaun bank saya pada minggu lepas.. Saya dapati transaksi tersebut tidak berjaya.. dan wang tersebut telah dimasukkan kembali ke akaun saya..

    Maaf yer, sebab minggu lepas saya agak sibuk dengan urusan konvokesyen pelajar.. Saya baru sempat bank in semula RM200 tu pada harini (25 Mei 2012).. pada jam 14:48:32 (2.48 petang) melalui kaunter Bank in..

    Saya harap awak boleh semak akaun bank awak dan maklumkan kembali kepada saya.. TQ.

    ReplyDelete
  5. Jommm mengundi :D

    http://cerita-amna.blogspot.com/2012/05/contest-mana-yang-paling-best.html

    ReplyDelete