31.5.12

Lagenda Budak Sekolah

بسم الله الرحمن الرحيم | السلام عليكم و رحمة الله و بركاته


Ngeh ngeh, zine lagi. Lagenda Budak Sekolah by Ezralsya :) Rugi tak baca, serious. Memang ngam sama jiwa aku. Apa dia tulis, apa aku baca, sama dengan apa aku rasa. Kau rasa ? Kay, baca dulu baru jawab, hehe. Kalau kau pernah 'stayback' sekolah pagi semata-mata nak ushar abang senior, kau baca zine ini. Kalau kau pernah jadi awek BB atau adik angkat BB atau bestfriend BB atau scandal BB atau apa sahaja tentang BB, *chopp ! BB tu bukan Blackberry mahupun Bukit Bintang okay. BB = Budak Bola*, kau baca zine ini. Senang cerita, kau baca zine ini, kau akan tahu apa aku rasa.

"Hati-hati dengan hati.
Hati-hati, hati."
Ezralsya

Ezralsya, terima kasih dan tahniah kerana menghasilkan zine yang sangat ngam dengan jiwa aku. Iya, aku suka. Zine ini dah lunyai sebab asyik bertukar tangan daripada seorang ke seorang classmate. Mungkin masih ada sisa-sisa zine ini untuk kau orang. Cuba tanya dia ----> Facebook & Blog



Are you a BLOGGER ? Your chance to win some cash & prizes HERE !

2 comments:

  1. mcm buku tulis..cool je..

    Lagenda Budak U takde ke? huhuhu..

    ReplyDelete