22.6.13

Baik-Baik Sayang - Wali Band

بسم الله الرحمن الرحيم | السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

Malam ni adalah malam tuju lagu. Hahaha ada sesiapa nak tuju lagu ? Sertakan sekali luahan hati dan dedikasi ye :p Okay, nak tuju lagu ni kepada warga Kem PLKN Akademi Kepimpinan Segari. Tak kiralah pelatih ke jurulatih ke staff ke mahupun pihak atasan kem. Kahkahkah lawak pun ada ni tapi rindu punya pasal kan, so layankan ajelah tuan blog ni hehe. Jaga diri ye korang :)

 

Aku tak ingin kau menangis bersedih 
Sudahi air mata darimu 
Yang aku ingin arti hadir diriku 
Kan menghapus dukamu sayang 

Karna bagiku kau kehormatanku 
Dengarkan dengarkan aku 
 
Chorus 
Hanya satu pintaku untukmu dan hidupmu 
Baik baik sayang ada aku untukmu 
Hanya satu pintaku di siang dan malammu 
Baik baik sayang karna aku untukmu 

 Semua keinginan akan aku lakukan 
Sekuat semampuku sayang 
Karna bagiku kau kehormatanku 
Dengarkan dengarkan aku 

 Ulang Chorus 2X


Kongsi tips dan anda berpeluang untuk memenangi hadiah-hadiah coooool !

No comments:

Post a Comment