11.8.14

Aidilfitri 2014

بسم الله الرحمن الرحيم | السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

Gambar-gambar raya tahun ni. Pilih yang lawa-lawa je untuk upload hehe. Sebenarnya tahun ni tak bergambar sangat pun. Semangat raya tahun ni kurang sikit. Apapun syukur Alhamdulillah, Allah masih beri kita kesempatan untuk beraya tahun ni :)

Antara gambar keluarga yang ada kat aku.









Lepas salam, makan semua, yang perempuan layan tetamu kat dalam rumah, yang lelaki ini kerjanya haaaaa.

video

Beraya ke rumah Mak Yah.

Balik kampung.



Raya ke-4 naik Cameron Highland sebab tak buat apa-apa kat rumah opah. Tak plan pun hehe.











Selamat Hari Raya Aidilfitri semua. Mohon maaf zahir & batin :)

Get people to stop and stare when you have one of these.

13 comments:

  1. salam kenal dari ros.. Ros follow sini.
    Selamat hari rya :)

    ReplyDelete
  2. Waa.. bestnya tengok orang tebang pokok :D hee..

    ReplyDelete
  3. gamabq semua cantik2 suka akak tengok..

    ReplyDelete
  4. selamat hari raya juga nadya ! :)

    jejak kaki balik sni. tq sebab tinggalkan jejak di belog kosong :)

    ReplyDelete
  5. cantiknya gambar.. :)
    selamat hari raya, mama singgah sini

    ReplyDelete
  6. uiiii bole tahan meriah raya ya.. hihi slamat hari raya, admin. *salam cium pipi*



    ReplyDelete