15.7.14

Saya Nak Duit Raya RM300 Daripada Nile.Com.My

بسم الله الرحمن الرحيم | السلام عليكم و رحمة الله و بركاته


Siapa pernah dengar mengenai nile.com.my?

"Nile.com.my is a fast growing Malaysia Online Shopping portal. We strongly believe in always "Prioritized Customer" to ensure every RM the customers spent is worthy. This could be achieved in our Online Shopping portal where we significantly reduced the cost in traditional business model and rewards it to our customers. Those cost include man power, high material cost, multi layers intermediaries cost, rental and etc. Customers can online shopping at anywhere and anytime by just a click of mouse."

Aku dalam mood malas nak translate ni. Pandai-pandailah engkorang pahamkan haha.

Ceritanya, sekarang ni nile.com.my sedang menjalankan satu contest yang memang kebaboom bunyi mercun. Dorang nak bagi duit raya! Tak kisahlah engkorang dah kerja ke, dah kahwin ke, dah bercucu ke, asalkan ada blog semua ada peluang untuk menang. Siapa senang-senang nak bagi RM300 woi.

Engkorang kalau dapat RM300 tu nak buat apa? Nak beli baju raya? Nak beli kuih raya? Nak beli langsir baru? Nak beli sofa baru? Hehehe yang penting hulur-hulurlah sikit duit raya kat iols ye tak :p

Kalau aku, aku nak belanja famili aku. Paling penting. Terutamanya, emak ayah. Yelah, selama 18 kali aku sambut raya sebelum ni semuanya dorang yang tanggung. Nak juga merasa belikan dorang kelengkapan untuk raya... Lepastu, kedua penting, makanan. Tak kisahlah pergi buka puasa ramai-ramai ke, atau beli makanan untuk hari raya ke, yang penting makanan. Hehehe.

Maka dengan ini, marilah kita join ramai-ramai. Klik banner kat atas ni kalau rasa teringin RM300 tu. Kita tengoklah rezeki siapa yang dapat nanti. Kalau tak berjaya jangan mogok taknak raya pula. Bukan ke rezeki masing-masing Allah dah tetapkan :)

Yakin pada diri sendiri? Sahutlah cabaran Dove!

No comments:

Post a Comment