22.5.14

Design Baru Dari Feedmilk

بسم الله الرحمن الرحيم | السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

Hai korang! Hari ni, aku nak share satu perkara yang pasti akan membuatkan para ibu seronok dan teruja. Maklumlah, bila umur semakin meningkat ni, kawan-kawan ada yang dah kahwin dan dapat baby. Sepupu-sepupu apetah lagi. Disebabkan aku tak pernah lupakan korang, nahhh aku belanja entri best.

Pernah dengar tentang Feedmilk?

*krik krik krik krik*


Okay. Feedmilk merupakan satu brand baru di bawah jenama byanyssyuhada. Byanyssyuhada telah menjalankan perniagaan online selama tiga tahun. Sepanjang tempoh ini, mereka telah menyedari bahawa para ibu yang menyusukan bayi mengalami kesukaran untuk memilih dan memiliki pakaian yang betul dan up-to-date. Oleh hal yang demikian, lahirlah Feedmilk khas buat breastfeeding mom. Tujuan utama mereka adalah untuk membantu para ibu yang menyusukan bayi mempunyai kelengkapan pakaian yang sesuai, selesa, ringkas serta rekaan yang cantik disamping mengetengahkan betapa pentingnya para ibu menyusukan bayi.


Setiap design Feedmilk ini semestinya akan memberikan kepuasan kerana kain yang digunakan amat bersesuian untuk para ibu. Ia juga memberi keyakinan kepada ibu-ibu yang bergaya walaupun mempunyai bayi yang menyusu badan. Kebanyakan design mereka juga tidak mempunyai zip, yang mana boleh menyakiti bibir bayi.

Lawanyaaaaaa T.T Nasib baik belum bergelar ibu... Hehehe.


Untuk maklumat lanjut :
www.feedmilk.com
Facebook : https://www.facebook.com/feedmilk
Instagram : @feedmilk
Whatsapp : 013-4867221


Put your photography skills to the test with this app and you could win RM500 in a week.

3 comments:

  1. aah cantik la design dia...lagi yang curve kat bawah baju tu...

    ReplyDelete
  2. cntik yang baju colat tu

    http://anisninja.blogspot.com/2014/05/aku-hampir-sampai-ke-penghujung-asasi.html

    ReplyDelete