7.7.12

Jom Heboh Ipoh 2012

بسم الله الرحمن الرحيم | السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

29 April - Jom jom jom, jom heboh heboh ! Haha kali ketiga pergi jom heboh ni. Dulu kali pertama pergi masa kat Bukit Jalil, masa kanak-kanak riang ribena lagi. Kali kedua masa Himpunan Sejuta Belia tahun lepas. Sekarang dah besar sikit, emak ayah hantar je tak payah temankan. Kalau emak ayah teman, kesian nanti kena ikut kerenah anaknya ni yang suka patah-patah balik, pusing-pusing berapa kali entah, hahaha. Nak pergi berdua dengan Angah je, memang tak lah. Kami ni bukan orang Ipoh tulen, hehe. So mangsa keadaan yang dikejutkan pagi-pagi, haruslah Kak Mazni. Sila layan kami, adik-adik sepupu awak ni :p Mesti korang tertanya, kenapa pergi Jom Heboh Ipoh ? Kenapa tak Putrajaya ke, KL ke ? Suka hati aku lah. Eh tak tak, hehe. Sebab masa tu balik kampung. Kampung ke Ipoh dekat je. Mari berjimba :p

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

The best part selain shopping, dapat tengok Rokusteps perform. Terbaik !

Photobucket
Ini sesi penonton belajar menari. Lawak okay :p

Photobucket


Photobucket
Ini MC yang sesuka hati bagi nama dekat orang. Samad, Najwa Latif semua keluar, hahaha.

Photobucket

Photobucket

Photobucket
Everybody, say hye to my cousin !

Photobucket
Perak, nombor 2 dihati. Pertama Selangor lah :)

Photobucket
Air ni tak sedap okay. Baik jual air mineral je hoi !

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
Selamanya sokong Malaysia.

Photobucket


Photobucket
Perempuan tu tak termasuk dalam RM10 okay. Tak tak tak.

Photobucket

Photobucket

Photobucket
Ingat nak beli. Tawar tawar tetap tak dapat kurang. Kirim salam je lah, puih.

Photobucket

Photobucket

Photobucket
Everybody, say hye to my sister !

Photobucket
Ini salah satu air favourite gua.

Photobucket


Photobucket


Photobucket
"Hello boifren, saya ada di Jom Heboh. TTYL!"
Caption yang diberi oleh Kak Mazni -.-'


Photobucket

P/S : Bebudak lelaki Ipoh cool. Hahaha.


Want passes to catch Justin Bieber live at MTV World Stage 2012 ? Click here

9 comments:

  1. Heeee. Best la boleh jalan2 :) Btw good luck for ur SPM dear :)

    ReplyDelete
  2. Woahh meriahnya! Nak balik Malaysiaaa! huhu.

    ReplyDelete
  3. wahh bestnye..dah lama saya tak pergi jom heboh ni..

    ReplyDelete
  4. @Liza Razak

    Haha best tapi sesak + penat + panas -.-

    ReplyDelete
  5. Ee nak p takde sapa nak bawak. padahal tak jauh mana pun. uhuks T__T

    ReplyDelete